رویدادها آرشیو خبر ها
او را می شناسید ؟  بعد از مارکیزیو، بوفون و کیه لینی، رکوردار حضور در یوونتوس

او را می شناسید ؟ بعد از مارکیزیو، بوفون و کیه لینی، رکوردار حضور در یوونتوس

بر اساس اعلام رسمی شبکه اسکای، امــیــل آئــودرو با ارتقای درجه به تیم بزرگسالان یوونتوس منتقل شده و دروازه بان سوم تیم یووه در فصل جدید خواهد بود. 19 ساله، متولد اندونزی از پدری اندونزیایی و مادری ایتالیایی و شهروند ایتالیا.

 

در مورد وی نوشته شده است:

 

در اوایل دوران بازیگری خود یک وینگر بوده و خیلی اتفاقی و هنگامی که تیم دوران کودکی او، کومیانا (نزدیک تورین) به دروازه بان نیاز داشته، در آن پست بازی کرده و بعد به این پست ابراز علاقه کرده و راه خود را ادامه داده است.

 

زندگی:

 

دوران کوتاهی در اندونزی زندگی و بعد به ایتالیا مهاجرت کرده است. پدر او تا دو سال پیش در اندونزی زندگی می کرد. آتزوری را در تمامی رده های سنی از U‐15 گرفته تا U‐20 نمایندگی کرده است. بازی های چشم گیر و با ثبات او برای پریماورا و گروسو از فصل 2013‐14، توجه آلگری را جلب کرد و باعث شد به تیم اصلی دعوت شود.

 

9 سال حضور در یووه:

 

امیل از بچگی هوادار یووه بوده و تقریباً به اندازۀ نصف سالیان حضور دل پیرو در یووه، در باشگاه حضور دارد. 9 سال و از وقتی در مقطع راهنمایی بود + در J‐College هم درس خوانده است. در واقع در تیم فعلی، بعد از مارکیزیو، ده چلیه، بوفون و کیه لینی، رکوردار حضور در یوونتوس می باشد.

 

بُتی به نام بوفون:

 

بت او همیشه و از وقتی که برای اولین بار دستکش پوشیده، بوفون بوده است. او معتقد است که علاوه بر تمام مواردی که موقع بازی به صورت غریضی انجام می دهد، کمی هم از بوفون کپی برداری می کند. بوفون اولین شخصی بوده که آئودرو وی را الگوی خودش قرار داده است. در طول جام جهانی 2006 بازی های او را می دیده و بوفون محرک او برای ادامه دادن بوده است.

 

به لحاظ تبلیغاتی هم این بازیکن به نفع یووه می باشد، اندونزی 255.5 میلیون جمعیت دارد و یووه در تابستان 2014 و طی سفر آسیا ― اقیانوسیه به اندونزی رفت و مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت. آئودرو در مورد آن سفر:

 

پدرم می گفت از الان (هنوز معروف نشده ای) تو را می شناسند. ولی چون خودم شخصاً تجربه نکرده بودم، نمی خواستم باور کنم. تا اینکه رسیدیم، به طرز باورنکردنی از ما استقبال کردند. صدها و حتی هزاران نفر و درحالیکه مثل بلبل ایتالیایی حرف میزدند برا استقبال از ما آمدند! فکر نمیکردم اینقدر پر شور باشند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: